Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Sipariş verildikten sonra size ulaşan SMS'teki TS ile başlayan sipariş numaranız ile birlikte sipariş verilirken kullandığınız e-posta adresiyle beraber linkten ( https://www.swist.com.tr/siparis-takip)
siparişinizin takibini sağlayabilirsiniz.
Firmamızda hediye paketi uygulaması ve not ekleme uygulaması bulunmamaktadır. SWİST baskılı paketler ile gönderim sağlanmaktadır.
1- Tamamlanmış olan siparişlerde değişikiklik yapılamamaktadır. Dilerseniz siparişinizi iptal edebilir ve yeniden sipariş verebilirsiniz.
2- Sipariş ürün hazırlanıyor statüsünde ise iptal işlemi sağlanmamaktadır.
Ürün değişimi hizmetimiz yoktur. Ancak değiştirmek istediğiniz ürünü İADE PROSEDÜRÜ'ne uygun olarak ücretsiz kargo ile 14 gün içinde iade edebilir ve bu esnada yeni bir sipariş oluşturarak dilediğiniz ürünü satın alabilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verildiğinden kaynaklı iptal işlemi sağlanamamaktadır. Size teslim edildiğinde almama hakkınız veya iade hakkınız mevcuttur. Siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse müşteri hizmetlerimize ulaşarak iptal talebinde bulunabilirsiniz
Kargo Firmasından teslim alırken ürün paketinde hasar var ise kesinlikle tutanak tutturmanızı rica ediyoruz.
Firma kaynaklı hasar veya defo var ise WhatsApp veya e-posta üzerinden ürün görseli istenir. Sipariş tarihine bakılır ürün görseli incelenir. Sipariş tarihi geçmemişse ve ürün tüketici kaynaklı değil ise iade veya değişim süreci iletilir.
Sitemiz üzerinden satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.
Müşteri hizmetleri ile WhatsApp üzerinden iletişime geçerek sadece Kapıda Nakit Ödeme şeçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz.
Kredi kartı puanlarınız ile sipariş verememektesiniz.
1- Kargo ile görüşme sağlayıp tekrardan teslimatını isteyebilirsiniz.
2- Siparişiniz tarafımıza iade olarak ulaştı ise tekrardan yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.