Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Sipariş verildikten sonra size ulaşan SMS'teki TS ile başlayan sipariş numaranız ile birlikte sipariş verilirken kullandığınız e-posta adresiyle beraber linkten ( https://www.swist.com.tr/siparis-takip) siparişinizin kargo takibini sağlayabilirsiniz.
Siparişleriniz, tatil günleri ve mücbir sebepler dışında oluşturulduğu andan itibaren genellikle 24 saat içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Bu süre sipariş yoğunluğuna göre artış gösterebilmektedir.
Kargonun teslim süresi kargo firmasına ve adrese bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Tüm gönderilerimiz Hızlı Kargo sistemi ile gönderilmektedir. Sizinle paylaşılan gönderi kodunuz ile kargo durumunu takip edebilirsiniz.
Anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi kargo veya Hepsi Express kargo ile çıkışı sağlanmaktadır.
Siparişleriniz kargoya verildiğinde, içerisinde "Gönderi Kodu"nun da yer aldığı e-posta ve SMS paylaşılmaktadır.
Siparişiniz kargo çıkışı sağlandı ise adres değişikliği sağlanamamaktadır. Henüz kargoya çıkışı sağlanmadıysa müşteri hiztmetlerinden bizlere ulaşarak adres değişikliği talep edebilirsiniz.
1- Kargo ile görüşme sağlayıp tekrardan teslimatını isteyebilirsiniz.
2- Siparişiniz tarafımıza iade olarak ulaştı ise tekrardan yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
Kredi kartı ile alışveriş yaptıysanız teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kapıda Nakit Ödeme seçeneği ile alışveriş yapmışsanız ödemenizi teslimat sırasında gerçekleştirmektesiniz. Aksi halde teslim edilmez kargo swist.com.tr ye geri dönücektir.